PROGRAM
První roky života jsou obdobím mimořádného růstu — kdy děti snadno vstřebávají znalosti, návyky a hodnoty. Právě tehdy se také vytváří základy celoživotní lásky k učení. V Global Preschool navrhujeme každou fázi našeho programu tak, aby podněcovala zvídavost, budovala sebedůvěru a podporovala radost z objevování.
Řídíme se přístupem inspirovaným Montessori pedagogikou, založeným na zvídavosti, a kombinujeme jej s nejlepšími postupy raného vzdělávání, abychom zajistili, že se každé dítě rozvíjí po akademické, sociální, emoční i fyzické stránce — a to v bezpečném, podnětném a podporujícím prostředí.
KOJENCI A BATOLATA
SEEDS
KOJENCI
6-16 měsíců
BATOLATA
16-24 měsíců
PŘEDŠKOLKOVÝ PROGRAM
SEEDLINGS
MINIS
2-3 roky
ŠKOLKOVÝ PROGRAM
SPROUTS
NIŽŠÍ-VYŠŠÍ ZÁKLADNÍ
3-4 roky
VYŠŠÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA
4-5 roky
MATEŘSKÁ ŠKOLA
5-6 roky
Naši nejmladší žáci vyrůstají v pečujícím, domácím prostředí, kde jsou teplo, bezpečí a smyslové objevování středem každodenního života. Aktivity jsou přizpůsobené podpoře rozvoje motoriky, raného jazykového vývoje a postupně se rozvíjející samostatnosti.
- Jemně vedené denní rutiny pro pocit jistoty a pohodlí
- Smyslové hry a hudební aktivity
- Pobyt venku a pohybové činnosti
V našich třídách pro nejmenší a předškoláky děti podporujeme v kladení otázek, objevování a zkoumání. Zavádíme širší škálu Montessori pomůcek a praktických zkušeností, přičemž rozvíjíme sociální dovednosti a emoční vnímavost.
- Strukturované aktivity vyvážené volnou hrou
- Jazykové dovednosti, raná matematika a tvořivé umění
- Objevování přírody a vzdělávání venku
Náš program pro děti na prvním stupni připravuje děti na další akademické kroky, přičemž si u nich uchováváme přirozenou zvídavost. Vzdělávání je individualizované, umožňuje každému dítěti postupovat vlastním tempem a zároveň budovat pevné základy v oblasti čtení, psaní, matematiky a řešení problémů.
- Pokročilé Montessori a projektové učení
- Přírodní vědy, zeměpis a kulturní studia
- Mimoškolní aktivity jako hudba, výtvarná výchova, drama, sport a programy v přírodě
KOJENCI A BATOLATA
SEEDS
KOJENCI
BATOLATA
6-16 měsíců
16-24 měsíců
Naši nejmladší žáci vyrůstají v pečujícím, domácím prostředí, kde jsou teplo, bezpečí a smyslové objevování středem každodenního života. Aktivity jsou přizpůsobené podpoře rozvoje motoriky, raného jazykového vývoje a postupně se rozvíjející samostatnosti.
- Jemně vedené denní rutiny pro pocit jistoty a pohodlí
- Smyslové hry a hudební aktivity
- Pobyt venku a pohybové činnosti
PŘEDŠKOLKOVÝ PROGRAM
SEEDLINGS
MINIS
2-3 roky
V našich třídách pro nejmenší a předškoláky děti podporujeme v kladení otázek, objevování a zkoumání. Zavádíme širší škálu Montessori pomůcek a praktických zkušeností, přičemž rozvíjíme sociální dovednosti a emoční vnímavost.
- Strukturované aktivity vyvážené volnou hrou
- Jazykové dovednosti, raná matematika a tvořivé umění
- Objevování přírody a vzdělávání venku
ŠKOLKOVÝ PROGRAM
SPROUTS
NIŽŠÍ-VYŠŠÍ ZÁKLADNÍ
VYŠŠÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA
MATEŘSKÁ ŠKOLA
3-4 roky
4-5 roky
5-6 roky
Náš program pro děti na prvním stupni připravuje děti na další akademické kroky, přičemž si u nich uchováváme přirozenou zvídavost. Vzdělávání je individualizované, umožňuje každému dítěti postupovat vlastním tempem a zároveň budovat pevné základy v oblasti čtení, psaní, matematiky a řešení problémů.
- Pokročilé Montessori a projektové učení
- Přírodní vědy, zeměpis a kulturní studia
- Mimoškolní aktivity jako hudba, výtvarná výchova, drama, sport a programy v přírodě
KOJENCI A BATOLATA
SEEDS
KOJENCI
BATOLATA
12-16 měsíců
16-24 měsíců
Naši nejmladší žáci vyrůstají v pečujícím, domácím prostředí, kde jsou teplo, bezpečí a smyslové objevování středem každodenního života. Aktivity jsou přizpůsobené podpoře rozvoje motoriky, raného jazykového vývoje a postupně se rozvíjející samostatnosti.
- Jemně vedené denní rutiny pro pocit jistoty a pohodlí
- Smyslové hry a hudební aktivity
- Pobyt venku a pohybové činnosti
PŘEDŠKOLKOVÝ PROGRAM
SEEDLINGS
MINIS
2-3 roky
V našich třídách pro nejmenší a předškoláky děti podporujeme v kladení otázek, objevování a zkoumání. Zavádíme širší škálu Montessori pomůcek a praktických zkušeností, přičemž rozvíjíme sociální dovednosti a emoční vnímavost.
- Strukturované aktivity vyvážené volnou hrou
- Jazykové dovednosti, raná matematika a tvořivé umění
- Objevování přírody a vzdělávání venku
ŠKOLKOVÝ PROGRAM
SPROUTS
NIŽŠÍ-VYŠŠÍ ZÁKLADNÍ
VYŠŠÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA
MATEŘSKÁ ŠKOLA
3-4 roky
4-5 roky
5-6 roky
Náš program pro děti na prvním stupni připravuje děti na další akademické kroky, přičemž si u nich uchováváme přirozenou zvídavost. Vzdělávání je individualizované, umožňuje každému dítěti postupovat vlastním tempem a zároveň budovat pevné základy v oblasti čtení, psaní, matematiky a řešení problémů.
- Pokročilé Montessori a projektové učení
- Přírodní vědy, zeměpis a kulturní studia
- Mimoškolní aktivity jako hudba, výtvarná výchova, drama, sport a programy v přírodě
BATOLATA
Batolecí věk je vzrušujícím obdobím v životě dětí a rodin. Ve školce Global Preschool podporujeme batolata v pozitivním rozvoji a osvojení si sociálních a jazykových dovedností, potřebných k úspěšným vzájemným interakcím. Vzájemné interakce jsou čím dál silnější, protože jazykové dovednosti dětí začínají vzkvétat a zvyšují zájem o kooperativní hru. Podporujeme vzájemné interakce dětí tím, že jim poskytujeme bezpečné prostředí pro procvičování jejich vyjednávacích a komunikačních dovedností.
Batolata jsou připravena prosadit svou nezávislost. Podporujeme jejich rostoucí samostatnost a poskytujeme dětem mnoho příležitostí k procvičování svépomocných dovedností a zároveň nabízíme péči, když je potřeba. Podporujeme rozvoj empatie u dětí tím, že nabízíme řadu příležitostí k perspektivě prostřednictvím literatury, hraní rolí a dalších skupinových aktivit.
Při plánování osnov učitelé plně využívají neomezené příležitosti, které v naší komunitě existují, jako jsou časté procházky po okolí, lesní dobrodružství, návštěvy farmy, poznávání přírody a návštěvy místních umělců, hudebníků a dalších.
ŠKOLKOVÝ PROGRAM
Předškoláci jsou zvědaví na svět kolem sebe. Ve školce Global Preschool učitelé reagují na přirozenou zvídavost dětí a umožňují dětem zaměřit se na osnovy učebny.
Během předškolního věku si děti upevňují sociální, kognitivní a motorické dovednosti, které si osvojily během batole. V naší škole pěstujeme rozvíjející se sebepojetí dětí a podporujeme rozvoj pozitivní sebeúcty podporou vzájemných interakcí a zdůrazňováním kooperativní hry.
Když si předškoláci více uvědomují svět kolem sebe, obvykle se začínají více zajímat o gramotnost a matematiku. Na tento vznikající zájem reagujeme různými způsoby, včetně každodenních činností spočívajících v počítání, zpřístupňování knih beletrie a literatury faktu pro děti ke čtení s učitelem nebo samostatně, integrace příležitostí k procvičování rukopisu do různých oblastí učebny, každodenních příležitostí k budování s různé materiály a příležitosti k procvičování matematiky, přírodních věd, zeměpisu, umění a jazykových dovedností s přímou podporou učitelů.
Učení v našich předškolních učebnách je zážitkové – děti si vyzkouší teorie a procvičí dovednosti praktickým způsobem. Zdůrazňujeme význam sociálně-emocionálního rámce, který je základem budoucího akademického a sociálního úspěchu.
Věříme, že naše školka je tím správným začátkem vzdělávací cesty vašeho dítěte!
AKTIVITY
TANEC
KULTURNÍ PROGRAM
GYMNASTIKA
KUMON
HUDEBNI VÝCHOVA
ZAHRADNIČENÍ
PLAVÁNÍ
EXKURZE
JÍZDA NA PONÍCÍCH
LYŽOVÁNÍ
KLAVÍR
SPORT
VÝTVARNÁ VÝCHOVA
VAŘENÍ
JOGA
KERAMIKA
TANEC
KULTURNÍ PROGRAM
GYMNASTIKA
KUMON
HUDEBNI VÝCHOVA
ZAHRADNIČENÍ
PLAVÁNÍ
EXKURZE
LYŽOVÁNÍ
JÍZDA NA PONÍCÍCH
KLAVÍR
SPORT
VÝTVARNÁ VÝCHOVA
VAŘENÍ
JOGA
KERAMIKA
TANEC
KULTURNÍ PROGRAM
KUMON
GYMNASTIKA
HUDEBNI VÝCHOVA
ZAHRADNIČENÍ
PLAVÁNÍ
EXKURZE
JÍZDA NA PONÍCÍCH
LYŽOVÁNÍ
KLAVÍR
SPORT
VÝTVARNÁ VÝCHOVA
VAŘENÍ
KERAMIKA
JOGA
ADAPTACE VE ŠKOLCE
Jemný a promyšlený přechodový proces
V Global Preschool se zavazujeme k vývojově přiměřeným postupům, které vždy kladou potřeby každého dítěte na první místo. Chápeme, že změny v denním režimu, nová prostředí a odloučení od rodičů či pečovatelů mohou být zvlášť v raném věku náročné.
Proto jsme vytvořili velmi efektivní, na dítě zaměřený plán přechodu, který dětem pomáhá snadno se usadit ve škole a později plynule přejít z jedné třídy do druhé.
Náš přístup je navržen tak, aby:
- Budoval důvěru mezi dětmi, učiteli a rodiči.
- Vytvářel hřejivou, přívětivou atmosféru, kde se děti cítí bezpečně a jistě.
- Podporoval pocit sounáležitosti, díky kterému se škola stává druhým domovem.
Dáváme si čas na to, abychom každé dítě dobře poznali, respektovali jeho individuální tempo a spolupracovali s rodinami. Tato důvěra a spolupráce vytváří pevnou komunitu, kde si všichni vzájemně pomáhají — a děti tak mohou s důvěrou relaxovat, pozorovat, objevovat a růst.
